2012. november 4., vasárnap

Nem tudom

itt van az a szám, amit a legjobban vártam az első pegazusok nem léteznek koncerten (2012. szept. 22., eger). miért? fogalmam sincs. valahogy aktuálisnak éreztem, meg talán ez volt a leginkább belemerülős zene az első EP-jükről. a koncerten egyedül ültem és könnyes szemmel énekeltem, talán nem is volt ott senki rajtam kívül, aki ismerte.

aztán ma írni akartam valamiről. csak hogy picit könnyebb legyen. és akkor eszembe jutott ez a szám. és megint könnyes szemmel tátogtam a szavakat. ágyban fekve, utcán sétálva, kávézóban ülve. és már nem akartam leírni semmit. mert ennél jobban nem tudom leírni... nem tudom...



Pegazusok Nem Léteznek - Nem tudom

Eltemettél, tudom, hogy sírtál 
Visszajöttem, látom, hogy sírsz 
Nem tudom, mi lesz velünk 
Nem tudom 

Elrejteném beléd a szívem 
Úgy dobogjon, ahogy te élsz 
Ott legyen legbelül 
Ott legyen 

Lesz-e még csendes eső 
Lehűteném forró fejem 
Nem tudom, mi lesz velünk 
Nem tudom 

Eltemettél, visszajöttem 
Itt vagyok én, veled vagyok 
Nem tudom, mi lesz velünk 
Nem tudom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése